بهترین های هفته ی هفدهم
 
    


  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


بهترین های هفته ی هفدهم

 آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر با رد و بدل شدن 18 گل به پایان رسید.سپاهان در حالی قهرمان نیم فصل شد که این هفته خودش نتوانست برای خودش کاری تنجام دهد و همه را به دست تقدیر سپرده بود. این هفته را باید به نام چهار تیم داماش، تراکتور، فولاد و ملوان نوشت. تیمهایی که هر کدام به نوع خود خالق یک اتفاق خاص در فوتبال ایران بودند. داماش در رشت جنجالی تذین بازی هفته را به یک فوتبال یک طرفه تبدیل کرد و استقلال را ناکام بزرگ هفته لقب داد.ملوان پس از سالها از اصفهان دست پر به خانه بازگشت و از مثلث برمودای فولادشهر با سه امتیاز به خانه بازگشت و تراکتوری ها داربی پرتغالی فوتبال ایران را در تهران به سود خود تمام کردند و پیشاپیش کریسمس را به کام ژوزه تلخ کردند و در نهایت فولاد همچنان زیبا بازی می کند و همچنان می برد تا فوتبال ایران دلش را به آژاکس تازه از راه رسیده اش بیش از پیش خوش کند. فوتبال فولاد در این روزها از جنس فوتبالی است که درباره اش تنها یک جمله می توان گفت: لذت بردن محض! این بازیکنان بهترین های هفته ی پایانی لیگ دوازدهم ایران بودند.

دروازه بان:


 

مهدی رحمتی(استقلال):

دروازه بان سی سال و ملی پوش استقلال با هفتاد و هشت بازی ملی، پای ثابت تیم منتخب هفته است. در مورد او در این مدت همه چیز گفته شده به جز آنکه رحمتی یک وب سایت تقریبا حرفه ای هم دارد که هر آنچه می خواهید از او بدانید آنجا پیدا می کنی. دروازه بان سابق تیمهای پاس،دخانیات،فجر سپاسی،مس و سپاهان این روزها ناجی شماره یک استقلال است. جاگیری عالی و شجاعت مثال زدنی اش در برابر بازیکنان داماش باعث شد که استقلال به جای یک باخت سنگین پر گل با حداقل گل شب کابوس وارش را در رشت به پایان برساند.

دفاع:


مرتضی اسدی (تراکتورسازی): مدافع سی و دو ساله اردبیلی تراکتور که حالا افتخار بستن بازوبند در دست را هم با خود یدک می کشد، امسال سال سوم حضورش در تراکتور است. او میلی به تهاجم ندارد و تمام فکرش را معطوف به وظیفه ی سازمانی اش که دفاع کردن است می کند.به همین دلیل در مدت پنج سال حضور در صبا و سه سال تراکتور تنها یک بار پایش به گلزنی باز شده است. دربازی با پرسپولیس رهبری او بر خط دفاع تراکتور بی نقص بود و قوت قلب بازیکنان تراکتور در زمان حمله بود. او رهبر خط دفاعی بود که قرمزهای پایتخت را در خانه ناکام گذاشت.


ابراهیم کریمی (راه آهن): مدافع 27 ساله راه آهن بیش از دوازده سال است که در این تیم توپ می زند و از قدیمی ترین بازیکنان این تیم است. او دارای یک رکورد منحصر به فرد در لیگ امسال است، در همه ی 17 بازی فیکس بوده و  و به جز 13 دقیقه آخر بازی با سایپا،نود دقیقه بازی کرده است. این یعنی رکورد 1513 دقیقه بازی.بازیکن کم حاشیه ی راه آهن هم عضو تیم ملی امید بوده و هم در زمان کی روش به تیم بزرگسالان دعوت شده است.او از دلایل بسته ماندن دروازه تیمش برابر فجر بود.


 

ایوب والی (فولاد): مدافع چپ 25 ساله فولاد بیش از پنج سال است که پیراهن این تیم را بر تن کرده است. او در دوازده بازی تیمش امسال فیکس بوده و این یعنی حسین فرکی روی او حساب باز کرده است. او تا اینجای کار سه گل برای فولاد به ثمر رسانده است و 1084 دقیقه هم بازی کرده است. در فوتبال ما که از فقر گلزن رنج می برد، هر مدافعی که گل بزند به خودی خود شایسته ی تیم هفته خواهد شد.

هافبک:


بهادر عبدی( راه آهن): بازیکن 28 ساله راه آهن فوتبالش را از تیم سرخپوشان آغاز کرد و سپس به پرسپولیس و بعد شاهین بوشهر پیوست.او با پرسپولیس قهرمان لیگ شد و حالا در تیم دایی از مهره های قابل اعتنای تیمش است. این هفته هم درست به مانند هفته ی پیش یک گل سه امتیازی به ثمر رساند تا دایی را برای بالا نشینی لیگ امیدوار سازد و عصای دست شهریار باشد.


علی رضا جهانبخش (داماش): هافبک – مهاجم 19 ساله داماش اهل جیرنده گیلان است و حدود چهار سالی می شود که برای داماش بازی می کند.او ابتدای فصل تا یک قدمی پیوستن به پرسپولیس پیش رفت اما سماجت و تاکید امید هرندی بر ماندن او همه ی معادلات و قول قرارها را برهم زد، هر چند که دوباره شایعه ی پیوستنش در نیم فصل به پرسپولیس بر سر زبانها افتاده است.علی رضا جهانبخش دربازی با استقلال از بهترین بازیکنان زمین بود و با نفوذهایش بارها خط دفاعی استقلال را آزار داد.نام جهانبخش را از حالا باید در لیست انتظار کی روش دید.


ابوالقاسم دهنوی(تراکتورسازی): هافبک دفاعی سی و یک ساله تراکتور اهل مشهد است.او در تیم های مس کرمان و رفسنجان و برق شیراز بازی کرده است و امسال در حالی که با استقلال قرارداد داخلی امضا کرده بود با یک دور برگردان سریع سر از تبریز در آورد. او دو بازی ملی در کارنامه دارد. قاسم دهنوی است که در تمام زمان بازی با پرسپولیس، بازیگردانی خونسرد و مسلط بود. دهنوی با این نمایشی که داشت، حتی می تواند در تیم ملی جای مستحکم تری داشته باشد.


 

هادی سهرابی (داماش): هافبک میانی داماش اهل رشت است و 25 سال سن دارد. او پیش از این در تیمهای پگاه،فجر گیلان،پیکان و نساجی بازی کرده و امسال دوباره به تیم سابقش پیوسته است. او در سال 2009 عضو تیم ملی امید هم بوده است. و با پگاه نایب قهرمان جام حذفی شده. سهرابی در برابر استقلال روز درخشانی را پشت سر گذاشت و به اندازه ی انگشتان دو دست برای مهاجمین داماش موقعیت های مسلم گلزنی فراهم کرد که البته قدرش را ندانستند. سهرابی به نوعی مهرزاد معدنچی تیمش هم هست و پس از هر باختی کاسه کوزه ها را بر سر او خراب می کنند! سهرابی اگر همیشه به مانند بازی با استقلال بازی کند به یقین در پایان لیگ از ستارگان بی چون چرای تیمش باقی خواهد ماند.

مهاجم:


 

لوسیانو پریرا مندز(فولاد): بازیکن برزیلی فولاد 29 ساله است و در کشورش به او شیمبا می گویند. او دو گل از سه گل فولاد را به زیبایی به ثمر رساند و سند برد تیمش را امضا نمود. برزیلی فوتبال ایران در خوزستان برزیلی روزهای خوبی را می گذراند.او تاکنون چند بار در تیم منتخب هفته ی ما جای گرفته و این نشانه از کیفیت بالای این بازیکن دارد.


سجاد شهباززاده(سایپا): فوروارد جوان و بیست و سه ساله سایپا،تاکنون شش گل زده و یک پاس گل داده است. او در هر هفده بازی سایپا فیکس بوده است و در این مدت 1465 دقیقه به میدان رفته است..او در بازی با گهر دو گل به ثمر رساند و اگر کمی خوش شانس بود می توانست به جای تساوی تیمش را برنده از زمین خارج نماید. درباره ی او در لیگ امسال زیاد خواهیم شنید.


 

مهرداد اولادی(ملوان): بازیکن قائم شهری ملوان 27 ساله است. او در چند سال اخیر یک در میان در تیمهای پرسپولیس و الشباب و ملوان در تردد بوده است!وی هفت بازی ملی هم در کارنامه دارد. پس از یک فصل خوب در ملوان امسال به تیم پرسپولیس بازگشت ولی پس از یک دوره افول حالا به قوی سپید آمده است.حرکات نمایشی اش پس از گل باعث می شود که همه ی عکاسان آرزوی گلزنی او را داشته باشند. در برابر ذوب آهن او گل سوم و پیروزی بخش تیمش را با دو پشتک واروی اضافه جشن گرفت.

بهترین مربی:


 

حمید درخشان (داماش):

هافبک سالهای نه چندان دور تیم ملی ایران با 54 سال سن اهل تهران است. او در تیمهای پرسپولیس و اسد و القطر بازی کرده و 41 بار پیراهن تیم ملی را پوشیده است. درخشان در تیمهای پرسپولیس،راه آهن،پیکان،شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و همچنین نیم ملی زیر بیست سال ایران سرمربی گری کرده است. کارنامه ی پر ابهام او در شاهین برایش یک نمره ی منفی به جا گذاشت.اما از زمانی که به داماش آمده عالی کار کرده است و نتایج خوبی کسب نموده است که بهترینش شکست دادن صدرنشین در رشت بوده است. درخشان زمانی که به داماش آمد به خبرنگاران وعده داد که از خود در رشت یک یادگار گرانبها و پر افتخار بر جای خواهد گذاشت. تیم تحت رهبری او در برابر استقلال یک فوتبال زیبا و بی نقص ارایه نمود.

بهترین تیم:


 

تراکتورسازی (با حفظ حقوق فولاد خوزستان): تبریزی ها در این هفته هفتمین برد خود را در لیگ بدست آوردند.آن هم یک برد حیثیتی در تهران و در برابر پرسپولیس.تراکتوری ها امسال خیلی آرام ولی با صلابت خود را در کورس نگاه داشته اند و از حالا دارند خود را برای دو جبهه ی درخشش در لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ ایران آماده می کنند.آنها یک داربی تازه ی در فوتبال ایران را به نام خود رقم زدند؛داربی پرتغالی های لیگ را. مردم ایران مدتهاست ظهور یک قول دیگر در فوتبال را به رسمیت شناخته اند.

بهترین بازیکن:

همه خوبن!

در این هفته می توانستیم شهباززاده را که دو گل بری تیمش به ثمر رساند را بهترین بازیکن انتخاب نماییم یا لوسیانو را که دو گل سه امتیازی به ثمر رساند.یا جلال رافخایی را که همچنان گل می زند و آقای گل بی چون و چرای لیگ امسال است والبته مهدی رحمتی که در روز شکست تیمش 4 واکنش نجات بخش داشت. تازه بازیکنانی هم هستند که نام شان در فهرست 11 تایی ما نیست اما شایسته اش بودند؛ مثلا آرش افشین که پایه گذار برد تیمش مقابل نفت بود و سیدمهدی سیدصالحی گلزن بازی بزرگ هفته ... 

تعویض هفته:


بوبکر کبه ( داماش): او برای نخستین بار در ترکیب تیمش قرار گرفت و درست در روزی که مهاجمان داماش راه ورود به دروازه را گم کرده بودند توانست از تک موقعیتش به بهترین نحو استفاده نماید و دست درخشان را برای این تعویض طلایی بالا ببرد. موضوع وقتی جالب می شود که پاس گل را هم یک بازیکن تعویضی دیگر به نام محمد آبشک داده است.

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - جمعه 17 آذر 1391برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 292
بازدید کل : 139834
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید