ثروتمند ترین فوتبالیست های دنیا
 
    


  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


ثروتمند ترین فوتبالیست های دنیا

1.    دیوید بکام (پاری سن ژرمن) 175 میلیون پوند

 

دیوید بکام یک عصر جدید برای میزان محبوبیت یک بازیکن فوتبال ایجاد کرد؛ او به تنها یک گنجینه اقتصادی برای ورزش دنیا و همین طور صنعت پوشاک و مد است.

هافبک باتجربه اهل لندن در طول دوران حرفه ای اش برای باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید، ال ای گلکسی، میلان و پاری سن ژرمن بازی کرد و در سه لیگ مختلف توانست به قهرمانی برسد و امیدوار است که بتواند قهرمانی لو شامپیونا را هم به این جمع اضافه کند.  

هرچند بکام به آخرین روزهای دوران حرفه ای اش نزدیک می شود اما افزایش ثروت او اصلا چنین چیزی را نشان نمی دهد و این به دلیل محبوبیت فوق العاده ای او در خارج از زمین است؛ محبوبیتی که خیلی به نمایش های او در داخل میدان ارتباط ندارد. او که ثروتمندترین ورزشکار بریتانیا نیز هست، در سال 2010، درآمدی 20 میلیون پوندی از فعالیت های اقتصادی خارج از فوتبالش داشته است. او سال گذشته از اسپانسرهایی مانند آدیداس، اچ اند ام، دایت پپسی کسب درآمد کرده است.

حضور او در جمع برگزارکنندگان المپیک 2012 موجب جذب اسپانسرهایی مانند سامسونگ و سینزبری شد. او تا به حال مدیر یا عضو هیئت مدیره 8 کمپانی بوده است.

بکام یک کمپانی به نام فوت ورک پروداکشن دارد که حق پخش تصاویر و قراردادهای تجاری او را در اختیار دارد. این کمپانی بین سال های 2002 تا 2009، درآمدی 75 میلیون پوندی برای او داشت.  




 2  . لیونل مسی (بارسا)  5.115 .میلیون پوند

برنده چهار توپ طلا که سال 2012 موفق شد 91 بار دروازه حریفان را باز کند، به دوم شدن عادت ندارد اما برای تبدیل شدن به ثروتمند ترین فوتبالیست دنیا هنوز راه کمی در پیش دارد. البته او تنها 25 سال دارد و اگر بتواند به همین ترتیب در زمین بدرخشد، می تواند در این زمینه هم شماره 1 شود.

مسی تا به حال توانسته 5 قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان، دو قهرمانی در کوپا دل ری و یک قهرمانی در المپیک دست پیدا کرده است.

او همچین در سال 2012 توانست رکورد گلزنی  در یک سال را بشکند و همین درخشش موجب شد تا مدیران بارسا با افزایش دستمزد او از 172 هزار پوند در هفته به 251 هزار پوند در هفته، قرارداد او را تا سال 2018 تمدید کند. ضمن اینکه براساس عملکردش در زمین، هر سال 1.5 میلیون پوند نیز به عنوان پاداش دریافت می کند.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در زادگاهش، روساریو، املاک زیادی دارد؛ از جمله خانه ای که در آن متولد شده، یک آپارتمان اختصاصی، یک ملک مجلل و یک مجموعه خانوادگی. او همچنین یک ملک بزرگ در بارسلونا دارد. او همچنین دو اتومبیل گران قیمت دارد؛ یک آئودی 100 هزار پوندی و یک فراری 135 هزار پوندی.

او همچنین اسپانسرهای مانند آدیداس و هربالایف دارد. مسی سفیر ترکیش ارلاین هم هست؛ سایر اسپانسرهای طولانی مدت او ای اِی اسپورتس، پپسیريال آدمارس پیگت و دولچه-گابانا هستند.

 



3  . کریس رونالدو (رئال مادرید) 112 . میلیون پوند

کریس رونالدو با انتقال 80 میلیون پوندی از منچستریونایتد به رئال مادرید در سال 2009، به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل شد و از آن زمان به خوبی نشان داد که شایستگی چنین قیمتی را دارد.

 او که در 196 دیدار برای منچستریونایتد، 84 گل به ثمر رساند، در نزدیکی رسیدن به رکورد 200 گل زده برای رئال قرار دارد. او در چند فصل اخیر الهام بخش نتایج خوب رئال بوده و کمک کرد تا فصل گذشته رئال بتواند عنوان قهرمانی لالیگا را از بارسا پس بگیرد.  

او وقتی از منچستریونایتد به رئال پیوست، با دستمزد 157 هزار پوند در هفته، به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل شد. او همچنین براساس عملکردش می تواند هر سال 810 هزار پوند اضافی دریافت کند؛ در حالی که براساس بندی از قراردادش، باشگاه های مورد علاقه او باید برای خرید 830 میلیون پوند بپردازند.

هرچند در فصول اخیر بازیکنانی مانند مسی، اتوئو و زلاتان از نظر دریافت دستمزد از او پیشی گرفته اند اما اگر او برای تمدید قرارداد با رئال به توافق برسد، احتمالا بار دیگر بیشترین دستمزد را بین بازیکنان دنیا دریافت می کند. البته تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، شایعات در مورد پیوستن او به منچستریونایتد، پاری سن ژرمن یا یک باشگاه روسی همچنان ادامه خواهد داشت.

رونالدو که سالی 12 میلیون پوند از رئال دریافت می کند، با کمپانی های نایک، پرو اولوشن ساکر، کوکا کولا، آؤمانی، کاسترول اویل، بوگاتی، کلی، کونامی و موتورولا هم قرارداد دارد. پاییز گذشته هم بانک پرتغالی اسپیریتو سانتو قراردادش را با این بازیکن تا سال 2014 تمدید کرد. همه این ها به خاطر محبوبیت بالای رونالدو است. او تنها در فیس بوک 51 میلیون طرفدار دارد.

این ستاره اهل مدیرا به کمک خواهرهایش چند بوتیک در نقاط مختلف دنیا از جمله لیسبون، ویلامورا و لوکزامبورگ افتتاح کرد که چندان موفق نبودند و بسته شدند و تنها شعبه آن در مدیرا همچنان فعال است.

کلکسیون اتومبیل های رونالدو هم شامل یک لامبورگینی 180 هزار دلاری و یک بوگاتی وایرون 1 میلیون پوندی است. او در مادرید یک خانه 4.5 میلیون پوندی دارد و همچنین یک آپارتمان در لیسبون، یک ملک در مدیرا و یک هتل 8 میلیون پوندی در جزیره پورتو سانتو. همچنین گفته می شود که او در ترکیه، روی ملک و املاک سرمایه گذاری کرده است.




. 4 کاکا (رئال مادرید) 5.66 . میلیون پوند

سخت است بتوان دلیل افت کاکا بعد از دریافت توپ طلا و کسب عنوان بهترین بازیکن سال دنیا و جدایی اش از میلان و انتقالش به رئال مادرید در سال 2009 را دریافت

این ستاره برزیلی در سال 2009 با قراردادی 54 میلیون پوندی (دومین انتقال گران قیمت تاریخ فوتبال تا آن زمان) از میلان جدا و به رئال مادرید پیوست و توقعات زیادی می رفت تا بتواند در رئال فصل درخشان دیگری را در کارنامه ورزشی اش رقم بزند ولی اوضاع به نحو دیگری برای او پیش رفت و مصدومیت های پی در پی مانع از انجام این اتفاق شد. کاکا در حال حاضر دستمزد هفتگی 141 هزار پوند را دریافت می کند و البته این احتمال وجود دارد که با پاداش ها به 689 هزار پوندبرسد.  

متاسفانه کارنامه ورزشی کاکا در حالی که او تنها 30 سال سن دارد، در سرپائینی قرار گرفته و به نظر می رسد که این ستاره برزیلی قصد دارد تا با اتمام قراردادش با رئال در سال 2015 و یا جدایی از این تیم به لیگ ام.ال.اس برود.

البته هنوز این امید وجود دارد که کاکا بتواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد. او در سپتامبر سال گذشته میلادی به اردوی تیم ملی برزیل بازگشت تا به دوسال جدایی اش از تیم ملی پایان بدهد. حالا او امیدهای زیادی هم دارد تا در جام جهانی 2014 برای سلسائو به میدان برود. کاکا در 85 بازی ملی 29 گل برای تیم ملی برزیل زده.

با این وجود او یکی از سرشناس ترین فوتبالیست های دنیا و یکی از محبوب ترین بازیکنان برزیلی است. کاکا اولین ورزشکاری بود که سال گذشته شاهد عبور تعداد هوادارانش در توئیتر از مرز 10میلیون نفر بود. او قرارداد اسپانسرشیپ با آدیداس، ایی.ای.سپورت، سونی و گوارانا، نوشیدنی مجاز برزیلی دارد و البته از سال 2007 به بعد به عنوان یکی از مدلهای کمپانی آرمانی مشغول به فعالیت است.

کاکا در مادرید و در همان محله ای که کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو زندگی می کند، خانه ای به ارزش 5 میلیون پوند دارد و در شهر زادگاهش در برزیل هم چندین خانه دارد و از جمله برنامه های آتی اش، ساخت و خریداری املاک جدیدی است . او به علاوه  سه آپارتمان لوکس و مجلل در منهتن نیویورک نیز دارد




5 . رونالدینیو (اتلتیکو مینیه رو)  63 . میلیون پوند

رونالدینیو یکی از بامهارت ترین بازیکنان دنیای فوتبال است و این را می توان با مرور کوتاهی بر کارنامه روزشی درخشانش دریافت

این ستاره برزیلی دوباره به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا برگزیده شد و در سال 2005 توپ طلا را مال خود کرد و تجربه قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی برزیل و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش می بیند. او حالا ثروت و دارایی مشابهی با ساموئل اتوئو، هم تیمی سابقش در بارسلونا دارد.

او شاید می توانست در جایگاه بالاتری در این لیست 50 نفره قرار بگیرد ولی سال 2012 اتفاقی افتاد که برایش گران تمام شد و آن هم این بود که او مجبور شد تا بعد از بدقولی سران باشگاه فلامنگو در پرداخت دستمزد او، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و همین باعث شد تا او از رسیدن به میلیون ها پوند پول ناکام بماند.

درعین حال، رونالدینیو با کمپانی کوکاکولا قراردادی داشت که تا سال 2014 اعتبار داشت و در ازای این قرارداد او سالانه مبلغ 415 هزار پونددریافت می کرد ولی نشستن پشت یک قوطی پپسی در کنفرانس خبری معارفه اش در باشگاه اتلتیکو مینیه رو کافی بود تا کوکاکولا قراردادش را با او لغو کند.

دستمزد رونالدینیو در فلامنگو مبلغ 100 هزار پوند بود ولی او حالا در اتلتیکو مینیه رو هفته ای 24 هزار پوند می گیرد و البته حداکثر مبلغ پاداشی که می تواند در طول یک سال دراین تیم دریافت کند 224 هزار پوند است. . البته رونالدینیو هنوز چهره محبوبی برای تبلیغات است و هنوز هم امیدهای زیادی داردتا یکی از مهره های سلسائو در جام جهانی 2014 باشد. قرارداد اسپانسرشیپ او با کمپانی هایی مثل نایکی، لورت دل مار، دانون، ایی.ای. سپورتس، لنووو و کیبون است.

در پایان سال 2012 ونکی، مالک باشگاه بلکبرن رونالدیینو را متقاعد کرد تا با کمپانی فیلم او برای ساخت انیمیشن «رونالدینیو رو در روی بیگانگان» همکاری کند. انیمیشنی که در آن مایکل جوردن و باگزبانی هم حضور دارند.

رونالدینیو همچنان مشغول پول دروکردن است و از زمان قهرمانی با تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002 به بعد و با انتقالش از پاری سن ژرمن به بارسلونا با قراردادی 25 میلیون پوندی، او درآمدزایی نجومی را آغاز کرد. رونالدینیو در سال 2008 با قراردادی 18 میلیون پوندی و سه ساله (درازای دستمزد سالانه 5.1 میلیون پوندی) و در ازای دریافت پاداش سالانه 875 هزار پوند به میلان منتقل شد.

رونالدینیو املاکی در برزیل، یونان، بارسلونا، لیک کومو وفلوریدا دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 301
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 301
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 140089
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید