اخبار جدید رئال مادرید
 
    


  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


اخبار جدید رئال مادرید

 افزایش کنترل بازیکنان رئال توسط پلیس راهنمایی و رانندگی


پس از اتفاقاتی نظیر جریمه های رانندگی برخی بازیکنان رئال ، حالا پلیس راهنمایی و رانندگی خواستار کنترل بیشتر بازیکنان رئال شده و قرار است که پلیس های بیشتری در نزدیکی زمین تمرین رئال برای جریمه کردن بازیکنان رئال کمین کنند . 
بر اساس این گزارش ، پلیس کنترلش را روی بازیکنان رئال مادرید افزایش داده است . این باعث شده که سران رئال هم به بازیکنان هشدار بدهند که از این پس بیشتر قوانین رانندگی را رعایت کنند تا دچار حاشیه های حاصل از جرایم رانندگی نشوند . 
پلیس نیز کنترلش را روی خودروهای بازیکنان رئال بیشتر کرده و خودروهای بیشتری را در نزدیکی زمین تمرین رئال کار گذاشته است .

شکست ناپذیری رئال در زمان گلزنی کریستیانو در لالیگا

کریستیانو رونالدو یک گلزن بی چون ورچاست . این را در لالیگا نشان داده است . کریستیانو از زمان پیوستنش به رئال هرگز در لالیگا کم نیاورده است . بازیکن پرتغالی در 29 آگوست 2009 مقابل دپورتیوو در برنابئو ولین گلش را برای رئال زد و حالا پس از سه سال ، روند موفقیتش ادامه دارد . 
رئال هرگز در زمان گلزنی کریستیانو در لالیگا نباخته است . فقط بارسلونا دو بار ، ویارئال و اسپانیول پس از گل خوردن از بازیکن پرتغالی توانسته اند که مساوی بگیرند . در بازیهایی که رونالدو گل زده ، رئال به 75 برد و چهار تساوی رسیده است . در حقیقت گلهای کریستیانو به رئال 229 امتیاز داده اند یا به عبارتی فقط هشت امتیاز 237 امتیاز ممکن با وجود گلزنی کریستیانو کسب نشده است . 
آخرین قربانی کریستیانو ، سلتا بود . سبزپوشان دو گل از کریستیانو خوردند . کریستیانو در سال اولش با پلگرینی با این که دو ماه مصدوم بود ، در 19 بازی لیگ گل زد که رئال هر 19 بازی را برد . رونالدو سال دومش گلهای بیشتری زد اما باز هم فقط در 19 بازی گل زد . این بار رکوردش 18 برد و یک تساوی مقابل بارسلونا بود . رونالدو در آن فصل 40 گل زد . 
سال گذشته ، بازیکن پرتغالی در 27 بازی لیگ گل زد که 26 تایش را رئال برد . تنها باری که رونالدو گل زد و رئال نبرد ، تساوی در ال مادریگال بود . کریستیانو در آن بازی تیمش را پیش انداخت اما گل سنا مانع از پیروزی تیم مورینیو شد . 
امسال کریستیانو در 14 بازی گل زد که حاصلش دوازده برد و دو تساوی بوده است : یکی مقابل بارسا در نیوکمپ و دیگری در برنابئو مقابل اسپانیول . فقط تیمهایی نظیر بایرن ، دورتموند ، سلتا و بارسلونا (سه بار) توانسته اند که با وجود گلزنی کریستیانو ، رئال را شکست دهند که خارج از لالیگا بوده است.

دی استفانو :" مادریدیسموها باید نغمه افتخار سر بدهند " 


آلفردو دی استفانو ، مدیر افتخاری رئال مادرید در مقاله جدیدش در روزنامه مارکا از مورینیو و رئال مادرید حمایت کرد و سعی کرد که جنجال ها را بخواباند . 
وی که از انتقاداتی که از رئال می شود خسته شده بود ، خاطرنشان کرد :" برخی از این که مورینیو را به زیر گیوتین ببرند ، خسته نمی شوند . آنها با شرارت تمام به او حمله می کنند . این حملات به حدی شدید است که از حملات درون زمین شدید تر است . " 
دی استفانو افزود :" مادریدیسموها باید نغمه افتخار پس از هفته بزرگی که داشتند سر بدهند . آنها باید روحیه فداکاری و قهرمانی معصومانه را به خود بیافزایند . "
رئال و زدن 81 درصد از گلهای اخیرش در نیمه دوم بازیها

بردهای رئال در ماه های اخیر آسان نبوده اند . در حقیقت رئال مادرید از 11 گل اخیرش ، 9 تا را در نیمه دوم زده که نشان می دهد که رئال از نظر بدنی کاملا برای پیروزی آماده بوده است . 
برای رئال مادرید نا امیدی مفهومی ندارد و به همین خاطر است که این تیم از نظر بدنی در بهترین سطح قرار گرفته تا بتواند که به حریفانش در نیمه نهای دوم غلبه کند .
بنیتز :" به احترام مورینیو در مورد نیمکت رئال حرف نمی زنم "

شایعات در مورد نیمکت رئال در تابستان زیاد است . رافا بنیتز که به عنوان یکی از گزینه ها مطرح می شود گفت :" آنها مربی دارند و به احترامش در این باره صحبتی نمی کنم . در حال حاضر فقط به چلسی فکر می کنم . " 
مربی اسپانیایی افزود :" رئال مادرید باشگاه بزرگی است ، شاید بهترین باشد اما فعلا تماسی صورت نگرفته است . من می خواهم با چلسی به اهدافم برسم . "
مشخص شدن دو حریف آسان برای رئال در مرحله یک چهارم : بارسلونا و گالاتاسرای
بارسلونا به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید تا رئالی ها برای قرعه کشی جمعه نفس راحتی بکشند چرا که مسلما تقابل با بارسایی که در هشت بازی اخیر فقط یک بار رئال را شکست داده ، خیلی آسان تر از سفر به سن سیرو خواهد بود .
در حالی که از همان زمان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هم هیچ کس باور نمی کرد که بارسا در مقابل ضعیف ترین میلان تاریخ نتواند صعود کند ، شکست فاجعه بار کاتالان ها در سن سیرو باعث شد که کارشان به اما و اگر بکشد و  به نظر کار سختی را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در نیوکمپ دارند  اما آنها توانستند که این تیم ضعیف شده ایتالیایی را 4-0 شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی برسند . 
حالا رئالی ها می توانند نفس راحتی بکشند چرا که بازی کردن در نیوکمپ می تواند به مراتب آسان تر از سن سیرو باشد چرا که رئال همین دو هفته پیش بود که در 60 دقیقه سه گل در زمین بارسا به ثمر رساند ، تازه این که رئال با هفت یار ذخیره اش هم هفته گذشته بارسا را شکست داد و در صورت تقابل با بارسا ، مورینیو می تواند که به برخی نفرات کلیدی خود با فکر آماده شدنشان برای بازی های نیمه نهایی چمپیونزلیگ استراحت بدهد . 
در دیگر بازی امشب نیز گالاتاسرای توانست که شگفتی ساز شود و با برد 3-2 در زمین شالکه به لطف گل زده در خانه حریف ، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود . 
در حال حاضر و برای قرعه کشی جمعه ، پاریسن ژرمن ، یوونتوس ، بارسلونا ، گالاتاسرای و بورسیا دورتموند حضورشان قطعی شده که مسلما دو تیم کاتالانی و ترکیه ای تا کنون بهترین قرعه های ممکن هستند . دو حریف احتمالی دیگر فردا شب مشخص شوند که شانس صعود بایرن خیلی بالاست و از میان پورتو و مالاگا نیز یکی صعود می کند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 139896
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید