آرزوی سلطان
 
    


  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


آرزوی سلطان

  کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید دیروز 28 ساله شد . این بازیکن پرتغالی که این روزها به شدت محبوب هواداران شده ، تولد خود را با آس جشن گرفت . 

فکر می کنی که برای بازی با منچستر مصدومیتت تمام شود و به بهترین شکل حاضر شوی ؟ 
حالم بهتر است . کمی در زانویم مشکل داشتم اما خالا خیلی بهتر هستم و می توانم مقابل سویا و منچستر بازی کنم . 

دیروز 28 ساله شدی . آرزوی روز تولدت چیست ؟ 
اولین هدیه ای که می خواهم ، دهمین چمپیوونزلیگ است . برای مادریدیسموها و البته خودم خیلی خاص است که آن را ببرند . چمپیونزلیگ برای یک بازیکن بالاترین است و بردنش مرا هیجان زده می کند . من ده سال در سطح حرفه ای بوده ام و به کاری که کردم افتخار می کنم . چالش های زیادی پیش روی ماست . چمپیونزلیگ و کوپا را برای رئال می خواهم چرا که می دانیم که لالیگا خیلی مشکل شده است . 

گیگز با 39 سال سن هنوز بازی می کند . تو 28 ساله هستی و فیزیک بدنی ات تو را متفاوت می کند . تا چه سنی در سطح اول خواهی بود ؟ 
پاسخ دادن به این سوال مشکل است چرا که خودم دوست دارم تا 10 سال دیگر باشم . نمی دانم که می توانم تا 38 سالگی بازی کنم یا نه . می خواهم سالهای زیادی را حاضر باشم و باید دید که از نظر ذهنی و بدنی چطور پیش ی رود . باید به تلاش ادامه دهم چرا که از نظر ژنتیکی آماده هستم . می گویند که در 32 یا 33 سالگی ژن های عوض می شوند و سبک بازیت تغییر می کند . کند می شوی اما تجربه ات زیاد است . فعلا می خواهم از شرایط فعلی خودم لذت ببرم . 

لذت می بری که تو را دی استفانوی جدید می خوانند ؟ 
افتخاری است که با اسطوره فوتبال و رئال مادرید مقایسه می شود . افتخار امیز است که در کنار این افراد قرار بگیرم اما برای من تلاش برای کمک به تیم برای رسیدن به اهدافش مهم است . به مقایسه یا رکوردها فکر نمی کنم چرا که خوب نیست . من همیشه سعی می کنم که کاری کنم که افراد مرا دوست داشته باشند . می خواهم که اثرم را روی رئال بگذارم و تا پایان قراردادم از پیراهن این باشگاه دفاع کنم . 

چه شد که ناگهان تو و برنابئو این گونه به هم الصاق شدید ؟
این شرایط مرا خوشحالی می کند . هیجان زده هستم که محبت این افراد درون زمین یا در خیابان را حس می کنم . افتخار می کنم که هواداران به من علاقه دارند چرا که فهمیده اند که کریستیانو همیشه یک جور است . همیشه در هط مقدم حرکت می کند . می خواهم که بیشترین تلاشم را داشته باشم و هواداران این را می دانند . برنابئو مرا بازیکن خودش می داند و من هم آن جا را خانه خودم می دانم . برایم هیجان انگیز است که افراد به من توجه داشته باشند و در طول بازی ها چه گل بزنم ، چه گل نزنم از من حمایت کنند . 

تو در 87 بازی در برنابئو 100 گل زدی . دی استفانو نیز همین رکورد را دارد . وقتی برنابئو یکصدا تو را صدا می زند ، چه حسی داری ؟
رویایی است که به حقیقت پیوسته است . زمانی که در سال 2009 به رئال پیوستم ، این یکی از آرزوهای من بود و از زمانی که اولین گام را به برنابئو گذاشتم ، خیلی چیزها برایم عوض شد . هواداران فهمیدند که با روح و جانم از این پیراهن تا حد مرگ دفاع خواهم کرد . این برایم رضایت بخش است که محبت هواداران را حس کنم . می دانم که مرا دوست دارند و این برایم خوشایند است . اولین باری که نامم را صدا زدند با احساس غرور به خانه رفتم چرا که همیشه همه تلاشم را برای این باشگاه کرده ام . 

وقتی سه سال پیش به اسپانیا آمدی ، خودت را به عنوان یک فرد باکلاس و ثروتمند معرفی کردی که مردم تو را این طور می دیدند . حالا چه فرقی کردی که نگاه ها به تو عوض شده است ؟ 
من همیشه همین آدم بوده ام اما مردم نتوانستند که مرا بشناسند . البته آرام آرام می فهمند که چطور آدمی هستم و به همین خاطر است که بامحبت تر شده اند . شخصیت من فرق نکرده اما بعضی چیزها همیشه می توانند بهتر شوند . شخصیت من همیشه ثابت است . همیشه بیشترین تلاشم را برای رئال داشته ام . حالا خوشحالم و از هواداران ممنونم . البته من همیشه یک جور بوده ام و هواداران با عدالت با من برخورد نمی کردند اما حالا می کنند . 

در این مدت خشونت علیه تو هم بیشتر شده است . داوید ناوارو به تو زنگ زد تا به خاطر آرنجی که به تو زد عذرخواهی کند ؟ 
نه چیزی گفته شد و نه زندگی زده شد . البته زیاد نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم چرا که وقتی یک آدم ، پیشانی مرا شکاف می دهد و باعث شش بخقیه می شود ، لایق محرومیتی بزرگ و جریمه شدن است . اما رفتارها در فوتبال برای همه بازیکنان یکسان نیست . اما این جا هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی خطا هم گرفته نمی شود . ناراحت کننده است چرا که این ها نشانه بی عدالتی در فوتبال هستند . برایم ناراحت کننده است چرا که مسلما این الگوی مناسبی برای کودکان نیست . 

به نظر می رسد که فحاشی ها در استادیوم ها علیه تو کمتر شده است . قضیه چیست ؟ خودت حس می کنی ؟ 
درست است . فهمیده ام که در استادیوم ها کمتر و کمتر به من توهین می شود . من نمی توانم همه را راضی کنم ، خدا هم این کار را نمی تواند انجام دهد چه برسد به من . برای کودکان خوب نیست که در استادیوم ها چنین شعارهای زننده ای را بشنوند . بهتر است که برای دیدن فوتبال از نمایش لذت ببریم و بازیکنان را با توهین یا تهدید مواجه نکنیم . 


پنج ماه پیش پس از صحبت با پرز پس از بازی با گرانادا گفتی که ناراحت هستی . چیزی نسبت به آن موقع عوض شده است ؟
 
بله ، عوض شده چرا که چیزی که دوست دارم را انجام می دهم . یعنی فوتبال بازی کردن و حس خیلی خوبی دارد که درون زمین و با هم تیمی ها باشم . شاید طرز تفکر و شیوه زندگی من هم عوض شده است . در حال حاضر حس بهتری نسبت به فبل دارم . 

هواداران می گویند که از اولویت های سال 2013 برایشان تمدید قراردادت است . نظرت چیست ؟ 
در موردش صحبت زیادی ندارم چرا که حقیقتا در حال حاضر برایم مهم نیست . امیدوارم که رئال به دهمین چمپیونزلیگ و کوپا دل ری برسد . نمی خواهم در مورد مسئله تمدید صحبت کنم و فعلا برایم مهم نیست . 

واقعا مسئله تمدید قراردادت پول نیست ؟ تو یک حرفه ای هستی ...
فعلا فقط به تیم فکر می کنم و در پایان فصل صحبت می کنیم . به جان پسرم قسم می خورم که ناراحتی من هرگز به خاطر پول نبود . 

در مورد اخبار دوپینگ در فوتبال که اخیرا منتشر شده چیست ؟ 
ماجرای مشکلی است . فکر نمی کنم که فوتبال به طور کامل با دوپینگ مواجه می شد . این یک ورزش تیمی است و نمی توان یک نفره با دوپینگ مسائیل را عوض کرد . فوتبال صد در صد سالم است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 386
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 386
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 140174
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید